Tuesday 5 March 2019

Part Time Job Mobile Spa


Secara ringkasnya, mobile spa merupakan spa yang dijalankan secara rumah ke rumah dan tidak mempunyai kedai pendek kata sebuah spa tanpa kedai. Boleh dikatakan mobile spa telah mendapat banyak permintaan di kalangan wanita Malaysia sesuai dengan arus kemajuan wanita zaman sekarang yang mempunyai kerjaya sendiri yang sangat sibuk sehingga tiada masa untuk ke spa untuk mencantikkan diri.

Bisnes mobile spa, jika difikirkan semula tidaklah susah seperti yang difikirkan berbanding untuk membuka sebuah spa di kedai, modal yang diperlukan untuk setup sebuah kedai spa sangat mahal boleh mencecah RM40 ribu tidak termasuk pengubahsuain kedai. Tetapi berbeza dengan mobile spa yang MUDAH, SIMPLE & FUN.

Tahukah anda, projek mobile spa di bawah The Walking Beauty boleh dibuat secara part time atau full time.

Kelebihan mobile spa di bawah Projek The Walking Beauty :

1. Bina spa atas NAMA SENDIRI dengan TEKNIK mudah dan KOS yang murah. (kurang daripada RM5000)

2. Belajar untuk jana pendapatan sehingga 4-5 angka sebulan hanya dari rumah.

3. Berpeluang menyertai percutian ke luar negara secara percuma.

4. Belajar menguruskan bisnes dengan sistem yang mudah dan pengurusan kewangan.

Barang Mobile Spa


Mengapa anda perlu ada pendapatan sampingan dengan part time job mobile spa?

Zaman telah berubah, ini hakikat yang perlu kita terima, kalau 10 tahun dahulu harga sebungkus nasi lemak adalah 50 sen tetapi kini harga untuk sebungkus nasi lemak biasa adalah RM2.00. Jika dahulu pendapatan RM 1500 dapat menampung sebuah keluarga tapi kini RM3000 sudah cukup membebankan.



Evolusi perlu berlaku pada diri sendiri, dimana kita perlu bertindak untuk membaiki keadaan kewangan kita. Terdapat pelbagai alternatif yang boleh kita ambil iaitu:

1. Bekerja secara part time
2. Memulakan perniagaan secara part time

Pelbagai  pekerjaan dan peniagaan yang menawarkan peluang untuk mencari pendapatan secara sampingan salah satunya adalah Projek Spa The Walking Beauty seperti mana yang saya ceritakan awal tadi, konsep kami sangat SIMPLE, MUDAH & FUN, buktinya pelbagai latar belakang pekerjaan telah menjadikan mobile spa The Walking Beauty sebagai part time job. Ia dilakukan bagi menampung:

1. kos minyak
2. makan dan minum harian
3. membeli keperluan anak-anak yang masih bersekolah dan lain-lain

Latar Belakang TWB


Kebaikan part time job mobile spa.

1. Menguruskan masa dengan lebih efektif.

Pengurusan masa bagi orang yang berniaga adalah lebih ketat, kerana berniaga perlu menetapkan masa kerja sendiri tanpa menerima arahan dari pihak atasan, maka jika masa tidak diuruskan dengan baik situasi kritikal akan berlaku dan akan memberikan kesan terhadap aliran tunai kita.

2. Potensi pendapatan tidak terhad

Dengan berniaga kita sendiri dapat menetapkan berapa pendapatan yang kita mahu. Melalui visi, misi dan matlamat yang kita sendiri tetapkan.

                                  "9/10 rezeki datang dari perniagaan"





Testimoni buat mobile spa secara part time.


Testimoni part time job mobile spa

Testimoni part time job mobile spa




Sekiranya anda berminat untuk mengetahui tentang part time job mobile spa di bawah The Walking Beauty boleh hubungi saya.

Owner Myra Sofea Beauty & Spa

WhatsApp - 0.1.9.6.5.5.4.5.9.9
Facebook - Shamira Nasir
Instagram - myra_sofea94















No comments:

Post a Comment