Wednesday 13 March 2019

Mobile Spa Bantu Wanita Jana Pendapatan





Fleksibel, mudah dan mampu menjana pendapatan yang lumayan sudah semestinya kerjaya mobile spa yang menjadi pilihan kerjaya wanita masa kini yang menginginkan kerjaya yang high class tetapi dalam masa yang masa tidak terikat dengan waktu bekerja, santai malah mampu meningkatkan ekonomi keluarga.

Fleksibel

Projek The Walking Beauty iaitu projek mobile spa adalah fleksibel kerana tidak menganggu masa wanita yang mungkin terikat dengan waktu kerjaya atau urusan keluarga kerana ianya mampu dilakukan pada bila-bila masa sahaja mengikut tempahan para pelanggan.

Peluang Jana Pendapatan Mobile Spa

Peluang untuk jana pendapatan melalui mobile spa adalah terbuka kepada semua wanita yang mempunyai minat, rajin dan ingin memajukan diri.

Objektif kami adalah untuk membantu wanita diluar sana sama ada yang berkerjaya atau suri rumah, pelajar dan sebagainya untuk jana pendapatan demi meningkatkan ekonomi kewangan bukan sekadar  meningkatkan malah memperkukuhkan lagi.

Bukan itu sahaja, kami juga mempunyai sistem yang akan memantau alumni TWB yang baru tamat latihan sehingga berjaya. Kami tidak menjanjikan bulan dan bintang tetapi seandainya anda adalah seorang yang komited untuk berjaya peluang untuk jana pendapatan bersama The Walking Beauty adalah sangat cerah anda mungkin mampu jana pendapatan sebanyak 5 angka sebulan.

Jom lihat bagaimana  Projek Mobile Spa The Walking Beauty bantu wanita diluar sana jana pendapatan.


Kisah 1

Kisah 1

Bekas pekerja kilang, jana pendapatan Rm430 hanya bekerja selama 6 jam sahaja, sedangkan sewaktu beliau kerja kilang buat kerja lebih masa 24 jam pun belum tentu dapat sebanyak itu.




Kisah 2
Kisah 2

Kebiasannya bila kita balik kampung duit yang kena keluar kan? yelah untuk tampung duit minyak, tol, makan dan lain-lain. Tetapi berbeza dengan salah seorang alumni TWB kita ni, balik kampung siap boleh buat duit. Sebenarnya bila kita ada skills buat duit, kena buang kat mana pun kita boleh hidup.. hehe..

Kisah 3


Kisah 3

'hasil noreh' 5 jam dapat Rm260 ? Kalau pergi menoreh getah rasanya 3 hari belum tentu dapat sebanyak itu.


Berminat untuk jadi sebahagian dari kami?

Jom sertai 'Preview Kursus Mobile Spa" yang diadakan setiap minggu di group whatsApp dan ianya adalah PERCUMA.

Hubungi saya untuk join!


Owner Myra Sofea Beauty & Spa

WhatsApp - 0.1.9.6.5.5.4.5.9.9
Facebook - Shamira Nasir
Instagram - myra_sofea94















No comments:

Post a Comment