Tuesday 26 March 2019

Mobile Spa Bisnes Ideal Untuk Suri Rumah





Assalammualaikum dan Selamat sejahtera..

Kalau dulu, mesin basuh hanyalah kemahuan tapi sekarang ia merupakan keperluan.. kenapa?


Zaman dah berubah.. dah ramai wanita keluar bekerja dah tak macam, nenek, Opah, tok kita dulu.. hanya duduk rumah dan melakukan kerja-kerja rumah.


Tetapi bagaimana pula dengan dilema seorang surirumah yang tepaksa akur dengan tanggungjawab untuk menjaga anak, tetapi dalam masa yang sama hati meronta-ronta untuk meringankan beban yang digalas suami. Ibarat ditelan mati mak, diluah mati bapak.. semuanya serba tak kena.


Jadi, ramai isteri yang tidak bekerja mula mencari perniagaan bermula dari rumah. Dengan teknologi zaman sekarang ramai yang memilih untuk berbisnes online sambil menjaga anak dirumah.


Namun adakah bisnes yang sesuai? mungkin tak banyak tetapi bisnes yang ideal masih ada untuk surirumah. Iaitu bisnes mobile spa atau homespa.


Berikut merupakan 5 sebab mengapa Mobile Spa Bisnes Ideal Untuk Suri Rumah.


1. Bisnes yang bermodal rendah.


Mobile spa The Walking Beauty merupakan mobile spa yang menggunakan modal yang rendah kerana menawarkan pakej lengkap untuk anda memulakan perniagaan tanpa kos fizikal seperti sewa kedai dan upah pekerja yang ramai. Demand dan peluang dalam kerjaya beautician juga adalah tinggi dan 0 risiko kerugian.


Elakkan terjebak dengan bisnes yang bermusim seperti menjual pakaian, kerana anda tidak mampu untuk menyimpan stok jika musim fesyen pakaian berubah-ubah, untuk bisnes begini anda perlu bergerak laju jika tidak anda akan mengalami kerugian.


Pilih bisnes yang menawarkan instant cash seperti mobile spa, anda beri servis kemudian pelanggan bayar maka urusan bisnes selesai disitu. Sangat MUDAH dan FLEKSIBLE.


Baca juga - BISNES SPA SATU PELABURAN YANG BIJAK


2. Mobile Spa Bisnes Yang Menawarkan Mentor.


Tahukah anda bisnes spa adalah sejenis perniagaan perseorangan, jatuh bangkit anda adalah bersendirian, jarang perniagaan spa menawarkan mentor. Jika anda kursus diluar sana, selepas habis kursus untuk setup bisnes anda perlu lakukan sendiri tetapi berlainan dengan mobile spa TWB.


Mentor merupakan orang yang menunjuk arah dalam bisnes anda dan juga seseorang yang berpengalaman dalam luas dalam bidang yang anda baru nak mula dan akan bantu anda untuk bermula dalam bisnes yang baru anda ceburi.


Mentor juga adalah orang yang sanggup bersusah payah membantu anda tanpa mengenakan cas sedikitpun malah kebaikan mempunyai mentor anda tidak perlu try and error yang kesudahannya membuang masa anda, cuma perlu berusaha dengan startegi yang mentor sediakan, pendek kata mentor adalah shortcut anda untuk berjaya.



3. Bisnes Yang Menawarkan Instant Cash.


Bagi surirumah instant cash sangat penting untuk anda, bagi menampung perbelanjaan harian. Dengan mobile spa.. senang giler anda nak buat duit cash! Tak perlu berbisnes secara hutang seperti jual kain pasang. Lepas servis terus dapat duit.


KEUNTUNGAN ADALAH 100%

Mudah kan?








4. Bisnes Yang 'Evergreen'


Kalau bisnes pakaian ianya pasti bertukar ganti kerana fesyen, kalau bisnes makanan ianya pasti ada turun naik kerana viral makanan dari resepi baru.

Tapi kalau bisnes spa? hari semakin hari permintaan semakin tinggi

Sekali anda belajar teknik pikat hati customer yang TWB ajar untuk servis spa, itulah yang akan tarik customer anda untuk mereka repeat dan sampai tak tawar malah beri lebih.

Ini bukan cakap kosong tapi TERBUKTI! kita ada RESULT! 

Apa rahsia kami? kenalah join dulu baru kami bongkar satu persatu.


Customer booking setahun terus hanya di TWB




5. Hala Tuju Bisnes.


Sebagai surirumah, apa hala tuju anda dan tujuan utama anda buat bisnes mesti tak lain tak bukan untuk bantu meringankan beban suami dan jika yang ada anak pasti ianya untuk masa depan anak-anak anda bukan?

Tahukah anda, dengan bisnes mobile spa TWB anda boleh mewariskan bisnes anda kepada anak cucu anda.

Tetapi sejauh manakah hala tuju anda dalam bisnes mobile spa? Bila buat facial ada duit? tak buat facial tak ada duit? Sebenarnya TWB bukan sekadar itu.. ianya lebih daripada itu. Tujuan kami adalah untuk membangunkan wanita itu sendiri, dengan spa sahaja anda boleh:

1. Ada kebebasan masa.
2. Simpanan 5 angka.
3. Ada EA untuk apply rumah, kereta dan semua aset ATAS NAMA ANDA SENDIRI.
4. Travel oversea bukan lagi sekadar angan-angan.
5. Bayar zakat, infaq dan tolong orang susah.


Jadi surirumah sekalian sila bangkit mantapkan ekonomi kewangan anda!

Untuk detail tentang mobile spa anda boleh hubungi saya:

WhatsApps: 019-6554599

Boleh follow fb saya : Mira Sofea










No comments:

Post a Comment