Sunday 17 March 2019

Bisnes Mobile Spa Satu Pelaburan Bisnes Yang Bijak?

Salam dan Hai semua..

Jika anda mencari satu peluang bisnes yang MURAH, SIMPLE & FUN sudah semestinya mobile spa adalah jawapan kepada persoalan anda.




Bisnes mobile spa adalah satu pelaburan bisnes yang bijak? 

Sebelum itu, mari saya terangkan kenapa anda perlu memilih projek mobile spa di bawah The Walking Beauty untuk anda memulakan bidang perniagaan mobile spa.

1. TWB menawarkan 6 Kursus Spa dalam satu pakej (Latihan Secara Individu)

Kursus Spa:

1. Facial Spa Treatmeant
2. Flower Milk Bath
3. Hand & Foot Spa
4. Body Scrub & Lulur
5. Herb Aroma Sauna
6. How to Set up Your Mobile Spa


Terdapat 2 Pakej yang ditawarkan.


Pakej Silver

Pakej Gold
Jika anda join TWB, apa yang ada di dalam gambar adalah barang spa dan produk yang akan anda dapat selepas training.


2. Mentor Kecantikan


Setiap bisnes pasti ada cabaran dan dugaannya. Mentor adalah orang yang sanggup untuk membimbing anda untuk berjaya dalam bisnes tanpa mengira masa dan tenaga, malah mentor tidak dibayar gaji sedikit pun.

Jika dibandingkan kursus spa diluar sana, jarang akan ada mentor yang akan guide anda secara berterusan kerana perniagaan mobie spa adalah perniagaan yang dijalankan secara perseorangan.

Mentor adalah sangat penting supaya anda tidak membuang masa dan tenaga dengan melakukan perkara apa yang perlu di buat dan tidak perlu. Pendek kata, mentor adalah short cut anda untuk berjaya.

3. Income dari 6 Penjuru.

Bila dah buat mobile spa sudah pasti anda akan target untuk dapatkan daily income iaitu instant cash, tetapi dalam projek TWB kita tawarkan 6 penjuru income. Salah satunya adalah instant cash nak tau tentang lagi 5 income kenalah join TWB.

Kenapa perlu ada 2,3 income? adakah income instant cash yang kita dapatkan dari servis facial dan sebagainya tidak mencukupi? Sebab yang paling utama adalah kita nak elakkan anda dari untung sekali sahaja.

Melalui pengalaman saya, jika anda nak berjaya dalam bisnes dan bergerak lebih ke depan anda perlu ada backup income yang kukuh tetapi dalam masa yang sama anda masih 'on track' maksudnya anda tidak lompat-lompat bisnes masih dalam bisnes yang sama.

Saya bagi contoh anda untung sekali sahaja:

Bulan pertama anda facial dan dapat instant cash dari servis yang anda buat, bila customer rasa servis anda tidak memuaskan, mereka tidak akan datang balik.. mungkin skilss anda masih baru. Jadi pada bulan ke dua anda terpaksa mencari customer baru. Kesimpulannya anda akan penat untuk mencari pelanggan. Jadi bila ada backup income anda tak akan putus sumber pendapatan.

Jom kita tengok testimoni orang yang dah join TWB buat duit dengan mudah.





Amacam? senang giler kan buat duit dengan TWB!

BINA SPA ATAS NAMA SENDIRI dengan TEKNIK MUDAH


4. Produk yang berkualiti

Nak buat bisnes spa mestilah kena ada produk, tapi.. takkan nak guna produk timbang kilo pulak kan?

Sebenarnya The Walking Beauty adalah projek group Shaklee dan yang pasti kami akan menggunakan produk Shaklee. 

Why Shaklee? 

Kerana produk yang dihasilkan oleh Shaklee BERKESAN, SELAMAT & SEMULAJADI. Skincare yang dihasilkan oleh Shaklee juga sesuai untuk semua jenis kulit walaupun sensitif.

Baca disini untuk kenali Skincare Shaklee - Bahan Utama Dalam Youth Skincare Shaklee

Bila anda guna produk yang berkualiti sebenarnya mobile spa anda automatik akan nampak exclusive, mewah dan sudah semestinya itu jaminan untuk memberikan yang terbaik buat pelanggan anda.




5. Trip Percuma ke luar negara.

Part ni yang paling best, anda rasa kalau anda buat spa sorang-sorang mampu ke nak pergi trip luar negara yang bertaraf 5 bintang?

Ini bukan cobaan! ini betul-betul.

Walaupun anda hanya buat spa, anda mampu untuk pergi trip ke luar negara! percutian bertaraf 5 bintang.

Best kan?





Ini semua gambar Team TWB pergi trip ke luar negara.

Bisnes mobile spa satu pelaburan yang bijak?

Jawapannya adalah = YA

Anda melabur sekali, tetapi untung berkali-kali. Untuk pengetahuan anda, kos yang anda bayar untuk kami adalah sangat MURAH! kerana lepas anda bayar, anda dapat semua produk untuk terus bukak spa. Pendek kata, lepas habis training terus seret bag untuk buat spa, dah tak perlu fikir apa nak buat lepas training.

Berbaloi kan?

Nak usha-usha dulu?
Nak tahu details tentang TWB?

Kontek saya untuk join FREE PREVIEW.


Owner Myra Sofea Beauty & Spa

WhatsApp - 0.1.9.6.5.5.4.5.9.9
Facebook - Shamira Nasir/ Mira Sofea


Instagram - myra_sofea94











No comments:

Post a Comment