Wednesday 18 April 2018

Modal Minima Buka Spa

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera kepada semua pengunjung blog. Apa khabar ? semoga anda semua berada dalam keadaan yang sihat dan gembira di samping keluarga.


Beberapa tahun kebelakangan ini, spa atau mobile spa mahupun homespa banyak dibuka di banyak tempat, terutamanya di kota besar seperti Kuala Lumpur. Peningkatan permintaan pelanggan untuk
 di spa terus meningkat membuatkan bisnes ini semakin membuka peluang untuk bakal agen spa yang minat dalam bidang mobile spa untuk berkembang maju bukan sahaja di ibu kota malah di kawasan kampung.

Korang tahu tak, sebenarnya sangat mudah untuk buat duit dengan mobile spa walaupun anda 'zero' dalam bisnes spa. Modal minima buka spa juga di tawarkan dengan pelbagai harga dan pakej.
Modal untuk buka spa bergantung kepada keperluan sebuah spa, percayakah anda modal minima buka spa hanyalah RM1999 dan anda terus boleh buat duit, segala peralatan yang diperlukan lengkap diberikan kepada anda hanya dengan bermodalkan RM1999.

Apa yang anda akan dapat dengan modal minima buka spa?

1. Produk Spa
2. Sijil Penyertaan
3. Trial Kit Spa
4. Peralatan Spa seperti
> beg mobile spa
> facial steamer
> ion massage
> mangkuk facial
5. Support Group

Dengan semua yang anda dapat ini, selepas habis training terus boleh buat duit ? Best ke best ?
Ramai yang dah cipta success story dengan modal minima buka spa. Semakin mahal modal buka spa bukan bererti anda sudah pasti menempah kejayaan. Namun, jaminan kami lepas anda habis training terus boleh jana pendapatan yang lumayan bergantung kepada usaha anda.




Haaa.. Korang nampak tak kejayaan-kejayaan orang yang join TWB ni, buat mobile spa dengan modal minima namun boleh jana pendapatan yang lumayan, dan satu lagi untuk bukak spa ni korang bukan boleh buat sebarangan tau, silap-silap modal ke mana  spa hilang entah kemana. Banyak sangat peluang bisnes mobile spa dan anda harus bijak memilih. Jangan sampai melabur ke atas bisnes spa yang tak menguntungkan.
Hasil agen spa

Berada dalam keluarga TWB ( The Walking Beauty)  anda tak perlu risau berdepan dengan mobile spa yang lain kerana kami mempunyai konsep yang membezakan kami dengan mobile spa yang lain. Konsep ini buatkan kami bertahan sebagai mobile spa yang menawarkan modal minima.
Pakej Spa


Berminat untuk mengetahui tentang mobile spa? klik sini


Berminat untuk menjadi agen spa kami ? 
Jom hubungi saya walau dimana anda berada kami boleh uruskan kalau di planet marikh mintak maaf tak boleh.

Kami mencari agen spa yang berminat!
 nak buat duit dan benar-benar mahu ubah hidup!
nak baiki kewangan!
nak bayar hutang!
nak kaya-raya!

nak survey dan offer produk korang tak payah erkk.. hehehe!


Hubungi saya.

Beautician The Walking Beauty
Owner Myra Sofea Beauty & Spa

WhatsApp - 0.1.9.6.5.5.4.5.9.9
Facebook - Shamira Nasir
Instagram - myra_sofea94





pa






No comments:

Post a Comment