Friday 27 April 2018

Cara Bebas Hutang Melalui Bisnes Spa TWB

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..

Apa khabar semua? saya doakan anda semua sihat-sihat sahaja.



Adakah anda tersepit dalam masalah hutang? dan ingin membebaskan diri dari masalah hutang. Anda nak tak saya bantu anda selesaikan masalah hutang anda ? tetapi bukan dengan pinjaman wang tau.. hehe.. jom saya ajar bagaimana untuk buat duit dengan mudah setiap hari.

Setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya, begitu juga dengan hutang, jadi.. langkah pertama untuk anda selesaikan hutang anda adalah dengan senaraikan hutang-hutang yang anda ada. WAJIB BUAT! Jika anda benar-benar  nak bebas hutang.

Tips Bebas Hutang

1. Berfikiran positif.

Sikap sentiasa positif ini sebenarnya mempunyai nilai yang tersendiri dalam membantu kita bina kekuatan diri dari dalam, contoh, katakanlah anda tidak positif, anda sering berfikir susah untuk membayar hutang, lama-kelamaan apa yang anda fikirkan itu akan menjadi kenyataan. Jadi sentiasalah berfikiran positif.

2. Bayar hutang walau dalam jumlah yang kecil.

Bayar sedikit demi sedikit lama-kelamaan pasti hutang itu akan lunas, biarpun sedikit tetap bayar, dari tak bayar apa-apa lansung hutang tetap ada.

3. Jangan libatkan Ahlong.

Ini jangan pernah sesekali buat! walau satu ketika dulu saya pun pernah terfikir untuk pinjam Ahlong tapi syukur Allah masih pelihara, hehe.. nampak? dahsyat kan bila kita tersepit dengan hutang, sanggup buat apa sahaja.

4. Berusaha bersungguh-sungguh.

Okay.. ini yang ramai dah buat kan ? kerja hari-hari siap buat overtime lagi tapi.. masih tak mampu untuk membayar hutang lagi. Oleh sebab itu anda harus berusaha dengan lebih gigih lagi atau pilihan lain cari pendapatan sampingan.

Sekian semua tips kat atas, tak selesai lagi kan hutang? okay.. baca lagi.. hihi!

Apa kata anda cuba buat bisnes spa, kenapa bisnes spa? sebab bisnes spa ini ada banyak sangat cabang yang anda boleh buat contohnya, Spa Wanita, Spa Natural, Spa Pengantin macam-macam anda boleh buat. nak tahu lebih lanjut ? klik SINI.

Tahukah anda bisnes Spa Shaklee ini bukan sahaja dapat bebaskan diri daripada hutang tetapi dapat menjadi 'backup' kewangan anda malah boleh dijadikan sebagai saving bulanan.

Walau dimana saja anda berada percayalah dengan ilmu yang diturunkan kepada anda melalui Spa Shaklee ini anda akan dapat buat duit.


Buat duit walaupun di kampung

Dah nama pun Spa Shaklee kan mestilah guna semua produk Shaklee jadi jom tengok sikit testimoni customer spa Shaklee.




Jadi ? pilihan di tangan anda, anda yang tentukan untuk jadikan sesuatu bisnes itu sebagai kerjaya anda.

Jaminan kami di TWB lepas anda join kami anda terus boleh buat duit.

dan saya tak pernah jemu untuk ulang ayat ini.

Untuk maklumat lanjut mengenai kursus boleh klik di bawah.


Berminat untuk sertai kami ?



Hubungi saya.

Beautician The Walking Beauty
Owner Myra Sofea Beauty & Spa

WhatsApp - 0.1.9.6.5.5.4.5.9.9
Facebook - Shamira Nasir

Instagram - myra_sofea94





No comments:

Post a Comment