Friday 13 April 2018

Buat Duit Dengan Mobile Spa


Assalammualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua.. Apa khabar ? saya doakan anda semua diberikan kesihatan yang baik.

Ingin belajar buat duit dengan mobile spa?



Tahukah anda hanya dengan modal serendah Rm1999 anda mampu bina sebuah spa ATAS NAMA ANDA SENDIRI. Bukan itu sahaja anda juga mampu jana pendapatan sehingga 4 ke 5 angka bergantung kepada usaha anda sendiri.

Untuk adik-adik lepasan SPM korang dah ada hala tuju ke? Apa nak buat lepas SPM? ke korang nak kahwin ? haha.. okay gurau~

Apa nak buat lepas SPM? 

Nak tak buat bisnes mudah dengan spa? Kursus spa tanpa kedai, dekat mana-mana pun adik-adik boleh buat, hatta lepas sambung belajar dekat universiti pun adik-adik masih boleh buat bisnes mudah ini.
Ramai orang fikir kursus spa sangat susah, tapi tahu tak kursus spa di bawah Projek The Walking Beauty sangat mudah, tanpa perlu,

> Sewa kedai
> Facialbed
> keluar belanja Rm30-Rm50k

Korang tak perlukan semua itu,apatah lagi buat pinjaman dengan bank, masih tiada ilmu perniagaan dan pengalaman tetapi sudah terbeban dengan hutang? takk! tidakkk! sama sekali.

Kursus spa atau spa Shaklee ini hanya bermula dengan modal kecil, andai kata adik-adik sambung belajar untuk jurusan spa ini hanya untuk kemahiran kos untuk belajar sahaja memerlukan sekitar Rm7000 hingga ke Rm9000.Ini anda boleh google hehe..
Tetapi jika anda join TWB untuk buat duit, anda akan diajar untuk mulakan bisnes mudah! dengan langkah mudah! segala-galanya mudah lah pendek kata.

Boleh rujuk dan klik sini tentang Kursus Spa.
Kursus Spa The Walking Beauty

Bukan itu sahaja, anda juga boleh berdikari tanpa mengharapkan duit mak dan ayah, silap-silap dah boleh bergelar jutawan dan usahawan spa berjaya ketika usia muda. Best kan ?
Kalau anda nak tahu permintaan untuk homespa dan mobile spa sangat tinggi dari pelanggan tetapi kepakaran masih sedikit. Rebutlah peluang untuk bina SPA ATAS NAMA SENDIRI dengan bisnes mudah ini. 

Kenapa mudah ?
Selepas tamat kursus terus boleh buat spa.

Jaminan selepas tamat kursus?
terus boleh buat duit berkepok-kepok!

Ada ke lepasan SPM join TWB?

biar gambar berbicara..cewahh!


adik lepasan SPM 


Nak sertai kami ?

Hubungi saya.



Beautician The Walking Beauty
Owner Myra Sofea Beauty & Spa

WhatsApp - 0.1.9.6.5.5.4.5.9.9
Facebook - Shamira Nasir


Instagram - myra_sofea94



No comments:

Post a Comment