Friday 6 April 2018

Kursus Spa The Walking Beauty 2018

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera kepada semua..

Apa khabar ? Saya doakan anda semua sihat dan sentiasa berada dalam rahmat kasih sayang Allah.

Bagi anda wanita yang sering menjaga kecantikan diri, pasti sudah sinonim dengan 'SPA'. Dan bagi anda yang berada di bidang spa ini sudah pasti sedia maklum tentang kos yang diperlukan untuk membuka sebuah spa. Namun kebelakangan ini negara kita dilanda fenomena spa bergerak rumah ke rumah dengan tujuan untuk memudahkan pelanggan. Walaupun begitu kos untuk membuka spa tetap mahal.

Tahukah anda terdapat kursus spa termurah yang di tawarkan di Malaysia, iaitu Kursus Spa The Walking Beauty. Kursus spa ini merupakan kursus spa yang termurah di Malaysia. Kursus spa termurah ini diperkenalkan oleh pengasasnya Master Ainul Shahrazad bertujuan untuk membangunkan kepakaran tempatan terutamanya wanita serta memartabatkan kewangan wanita agar lebih 'high class'.


Pengenalan

Projek The Walking Beauty adalah suatu projek SPA TANPA KEDAI yang direka khas untuk membantu golongan wanita yang sedang tercari-cari sebuah perniagaan yang MUDAH, SIMPLE, FUN tetapi mampu memberi pulangan yang sungguh luar biasa.
Melalui  (TWB) kursus spa termurah ini, peserta akan diajar bagaimana meraka MAMPU untuk memiliki SPA atas nama sendiri dengan kos yang sangat minima tetapi mampu menjana pendapatan sehingga 4-5 angka sebulan walaupun hanya dari rumah.
Bukan itu sahaja, peserta kursus spa termurah ini juga akan diajar bagaimana menjana pendapatan agar duit masuk tiap-tiap hari dan berpeluang mendapat 'recurring' income melalui agen-agen SPA yang dilahirkan di bawah nama SPA mereka sendiri.



Kelayakan

Semua wanita warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas.

Kursus Yang Diajar

Kursus yang diajar oleh Projek The Walking Beauty adalah seperti berikut:

1. Facial Relaxing Treatment
2. Body Scrub & Urut Lulur
3. Mandian Aura Susu
4. Foot & hand SPA
5. Herba Sauna

Apa yang membuatkan kursus spa termurah dan kursus spa bersijil ini istimewa adalah anda akan diajar bagaimana untuk memulakan bisnes. Ramai orang boleh dapatkan kursus spa bersijil dan sertai kursus spa termurah tetapi anda tidak di ajar bagaimana untuk memulakan perniagaan anda. Jadi proses untuk berkembang dan majukan spa anda agak lambat kerana anda asyik 'try and error'.



Bukan itu sahaja, anda juga akan dibekalkan dengan:

Module lengkap
Trial kit SPA
> Steamer
> Produk Kecantikan (Youth Skincare)
> Tool for massage
> Bag SPA
> Support group

Beg SPA




Yang istimewanya lagi kursus spa termurah ini, menggunakan produk kecantikan yang selamat serta telah menjalani penyelidikan selama 8 tahun sebelum dipasarkan iaitu Youth Skincare Shaklee dan betapa selamatnya produk yang digunakan oleh kami masker muka untuk facial boleh dimakan, bukan itu sahaja tau.. cara pengendalian kami untuk membersihkan barang-barang spa juga selamat, pencuci yang kami gunakan lebih selamat daripada produk bayi iaitu Basic H.
Youth Skin Care

Berapa anda perlu bayar untuk kursus spa bersijil dan murah ini ?

Pakej SPA 2018

Belajar teknik mudah untuk anda BINA SPA ATAS NAMA SENDIRI!
Jaminan kami selepas anda habis training anda boleh terus buat duit!

Kat mana pun boleh buat duit
Proven Result

Berminat untuk sertai kami ?
Hubungi saya.

Beautician The Walking Beauty
Owner Myra Sofea Beauty & Spa

WhatsApp - 0.1.9.6.5.5.4.5.9.9
Facebook - Shamira Nasir
Instagram - myra_sofea94














No comments:

Post a Comment